MIIIIIIIIIIIIIICE

Japp, ni läste rätt. VI HAR MÖSS I HUSET!!! Om det finns något som jag hatar, så är det möss. De är så fula, så äckliga, orenliga och små blääääääää! Har inte sett någon än, men hela min värdfamilj har. Gillar att min värdpappa är helt tjejig när det kommer till sånna saker, och min värdmamma helt manlig. Hon är verkligen mannen i förhållandet.
Så nu är jag helt paranoid och varje mörk liten sak är en mus i mina ögon. Det tar kål på mig.

Har haft två låtar på hjärnan idag, eller vänta tre för nu kom jag å att jag precis hade en...
Först fick jag More than I wanted - John Dahlbäck på hjärnan. Sen så fick jag I don't mind - Hi-Tack, och nu på senaste har jag gått runt med Justice - Schizo dancer. Vad kan man dra för slutsats av det här? JAG ÄR PARTYSUGEN.  





Justice låten finns inte på youtube, så ni får nöja er med dessa två så länge.

Hoppas ni har haft musfria dagar, människor!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har alltid min mus med mig, är ju faktiskt tjej.

2009-01-22 @ 03:35:41
Postat av: Anonym

Min bästa tjejpolare känner john. han va kär i henne för några år sen. innan han blev kändiizzzz



coolt va

2009-01-22 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0