måndagsilska

Jag är så trött idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. MAAAAAH.
Fick inte sova så mycket i lördags, och igår höll jag på att stupa runt 8 men jag jobbade till halv tio och sen åkte johanna runt 10 tiden. Så jag somnade inte förrän runt 12 någon gång. Vaknade 06.30 när klockan ringde med ett bultande huvud. Det gjorde ju inte saken bättre att min unge är värsta bitchen också. DRAMAQUEEN.
Eller att min värdpappa informerade mig om att jag måste vara hemma idag för några snubbar kommer och ska inspektera huset typ.
Jag var riktigt arg imorse, sådär att man vill slå sönder något.

Nu är jag hungrig också. Och som vanligt är vårt kök tomt. Fattar inte hur jag ska laga mat ikväll, det får bli typ ris med... ris.
MMMMMUMS, längtar redan till middagen.

PUSS  och hoppas er morgon var bättre än min..

Kommentarer
Postat av: Änt

Hejsan, hur mycket pengar tog du med dig till Usa? och räcker lönen till det man vill göra?



Tack!

2009-01-26 @ 23:03:33
Postat av: Blivande AU PAIR

Hej, vilken organisation åkte du med?



Tack i förhand!

2009-01-26 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0