Konsten att ljuga

Jag och johanna tog "taxi" hem igår.
En man gick fram till oss på times och rekomenderade en kille, och vips så satt vi i hans bil. Det visade sig att den här killen var på besök i NYC, han var från frankrike. Hahaha han hade en hyrbil!! Och han hittade inte alls till bk!! Anyway, jag och johanna var inte så speciellt snälla mot honom.
Jag satt och storbölade, fransmannen försökte trösta mig och johanna var bara taskig.
Hahaha efter att han hade frågat en miljon gånger vart vi skulle, han var ju helt tappad, så började johanna tappa tålamodet.
"3rd street between 7th and 8th. 3rd streeeeet, trois!! between 7th and 8th. You know, 5 6 7 8 9 10. cinq, six, sept, huit, neuf, dix"

Johanna väcker mig när vi är framme, jag hade tydligen däckat. Vaknar av att hon skriker mitt namn fem hundra gånger.
"what are you saying"
"I'm saying: sanna, wake up. and she's saying: no, i don't want to"
hahaha
Vi fick åka gratis i utbyte av våra nummer som johanna skrev på en lapp där det stod: Pink elephEnt som hon var väldigt nogrann med att ändra till pink elephAnt. HAHA
Den här duden ringer iaf mig nu imorse. "Hi, so are you and johanna ready to get something to eat?" hahaha
"You can talk to johanna."
Johanna är duktig på att ljuga:
Johanna: No, actually i'm going back to CT in an hour. I'm actually just getting ready to go right now."
Han: "Oh, but Sanna?"
Johanna: "No she's meeting up with a friend......... in new jersey. But maybe another day. Take care, bye"


HAHAHAHA

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0