Johanna på besök.... på min toa


Jag sitter på min säng och johanna sitter på toan och gör sitt medan hon läser min cosmo. Jag var tvungen att sätta på musik för att det är lite lyhört här. Satt på min justice skiva som var i min cdspelare, och den är från en livespelning i san fran så det börjar med att människor bara klappar och jublar. Passade perfekt i situationen. Jag och johanna fnissade tills dötts lite.
Fast det gör vi alltid när vi är med varande. Bara så skrattiga hela tiden.

Vi åt sushi på shin jui, sååå gott!! Jag provade på något nytt; king crab california roll. MUMS! Johannas shrimp tempura var inte att leka med, så stora de är! Jag kom på johanna att trycka i den med hela handflatan, dog av skratt och johanna med som trodde ingen skulle se. Sen upptäckte hon att hon hade soya i både hår och ansiktet. HAHA så vackra vi är när vi äter, johanna!!

Två bra saker med malin: hon älskar justice, så min nya partner in crime som kan se justice filmen med mig titt som tätt. Och second: hon har redan köpt biljett till lykke li så nu blir det aaaav!! COOLT!

Johanna är still in the bathroom, jävla man.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha schysst du är då

2009-01-20 @ 03:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0