Jag vill också fika med swedish house mafia..

Herre, nu vill jag vara i Sverige. Är lite avundsjuk.. Det är grammisgalans efterfest idag, ingrosso och dahlbäck... mmmmmmmmums! Men icke, istället så sitter jag i ett regnigt NYC.
Ska ha efterfest med mig själv istället. Ska träna snart och min låtlista ska bara vara ingrosso och dahlbäck så ska jag låssas att jag blir varm av att dansa på berns inte på maskinerna.
Och ja, jag har en skruv lös.

Btw, ado hade varit och fikat här om dagen och vilka sitter han bredvid? Hela swedish house mafia, lite fett ju!!



Idag är det onsdag, yeees!! betyder att det bara är imorgon kvar sen är det helg!! Iofs så måste jag hämta Jackson på skolan på fredag, för jill åker till washington. Vanligtvis är jag ju helt ledig på fredag, men then again så behöver jag inte jobba på lördag istället och det är två tummar upp. Utgång någon?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0