Jag har blivit en bebis

Vet ni när jag gick och la mig igår?
7.40!!!!!!! Så tidigt har inte jag gått och lagt mig sedan jag bar blöja, men jag var verkligen SÅ trött!! Mitt internet ville inte fungera, det utmattade mig något så otroligt. Så jag stängde av datorskiten och läste lite istället. Men jag nickade seriöst till och då var det bara att inse att jag behövde sömn. Så jag somnade runt 8 tiden medan min värdfamilj hade ett dinnerparty på våningen över. Vaknade sen vid 4 i natt/morse och var klarvaken. Lyckades somna om men jag drömde så konstigt att jag vaknade konstant hela tiden. Man drömmer så sjuka drömmar i mitt rum, förstår inte varför men jag drömmer bara konstiga drömmar när jag sover där. Ingen annanstans.

Snacka sen om realitycheck när jag går upp för att väcka Jackson och han är på vääärldens grinigaste humör. "Go away, i want to be left alone. You can't force me to school, that's not fair. I'm not hungry. NO I DON'T WANT TO EAT. ANYTHING. I'M SURE. POSITIVE."
Tillbaka till vardagen alltså.. NICE

Idag ska jag: städa på mitt rum, tvätta, TRÄNA och sen ta en låååång dusch.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt och höra att du lever,blev lite orolig.

Jag tänkte se filmen den har smygpremiär den 16 jan. i stockholm.Har linn åkt?Trist att inte ditt internet fungerar så bra.Jag har samma problem här med att få upp barn på morgonen(el. eftermiddag).

Skolan börjar på ons./tors.Det gällar att vända tillbaka dygnet.



Sköt om dig.



Puss

2009-01-05 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0