Ja, jag är döende

Herre vilken slappedag!!
Jag har:
- legat i min säng med dattan
- sett filmen made of honor ..........
- ätit nötter till middag (vi har INGEN mat i huset)
- sett på gossip girl, bromance och sen the city

LOVELY, kan man begära mer?
Kanske mat, men i det här huset så verkar det vara som att fråga efter lite kryptonit. De VÄGRAR att handla mat. Seriöst, snart ringer jag min counselor och säger att de svälter mig här.. Plus, jag har hittat mögel i mitt badrum. MÖGEL!!!!!!! Så nu kommer jag inte bara svälta, nej jag kommer få astma och allergier också.

Men vet ni det positiva:
Bara tre jobbdagar tills helgen igen!

HAHAHAHA dör av att jag längtar för mycket till helgerna här....!!

Ska försöka få lite sömn snart tänkte jag, så godnatt och
PUSS

Kommentarer
Postat av: Blivande AU PAIR

Hejsan, hur gammal är du och johanna?



Lycka till därborta !!

2009-01-20 @ 19:49:14
Postat av: Blivande AU PAIR

aha.såg att du är 19, men är det inte 21-års gräns på klubbarna där? Hur kommer ni in och är det svårt att komma in när man runt 19?

2009-01-20 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0