FEKKKEEE

Åååh, jag är ensam hemma här i BK helgen 13 feb (observera fredag den 13onde) till typ 17onde. NIIIIIIICE! Tänkte styra en liten middag kanske, med lite skönt folk och stora mängder sprit. Ska bara fråga först om det är ok för mina värdföräldrar. Skulle vara så mysigt ju! Lite hemmafest känsla. Long time sen man upplevde något sådant. Hmm, vad ska man laga för mat?
ohohoh fun fun fun! Älskar att planera sånt här, blir helt överexhalterad! Sen har jag ju spelet från julafton här, the moment of truth. Kan bli kul om man är fler, sist var vi fyra. Eller fem när marie kom.
Sen kan man alltid köpa ett nytt spel, mmmmm måste kolla upp det där.

Någon som vill komma? Alla är bjudna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ,tack det lät kul!!!!

Jag kanske dyker upp.Ha,ha



Puss

2009-01-24 @ 02:05:38
Postat av: linus

jag hänger med barbro till bk. när ska vi komma?

2009-01-24 @ 18:35:39
Postat av: Ida

Jag ar aupair i CT. I'll be there ;-)

2009-01-27 @ 17:26:27
URL: http://idaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0