Ett hav av parfymer

Internet har legat nere, IGEN. Men nu verkar det fungera relativt bra.
Så till min helg!
I fredags däckade jag tidigt i min säng efter en mycket givande konversation med raisa, johanna och simon. Oj, så kul man kan ha över msn. haha!
Min klocka ringde kl 7.30 på lördagsmorgonen (omänskligt, jag vet) och runt 9 åkte jag in till city för att möta upp Johannie.
Vi fick en hel del shopping gjord (även då jag bara hade 90 dollar på fickan för jag var så smart att glömde HELA min lön hemma) och vi gick även förbi huset där Heath Ledger bodde i (och dog i för den delen). Lite hemskt, faktiskt!! Vi återhämtade oss snabbt med lite mer shopping.
Nästa helg har jag och johanna bestämt oss för att enbart shoppa produkter, för efter pengarna hade sinat så gick vi in på sephora och hittade tusen saker vi ville ha.
Jag hittade även en parfym, som luktar SÅ GOTT. Notorious - Ralph Lauren. Men vissa tyckte att den luktade tant när jag frågade igår kväll, så jag måste överväga mitt beslut. Vill inte gå runt och lukta tant, inte för 600 kr som den lilla flaskan kostar...
Kanske blir min Prada Infusion d'Iris ändå... Dagens i-lands problem..

 VS.

Jaja, på kvällen så åkte jag till Malin på union street (läs: gick i högklackat i snön) och hängde med henne och anni tills Malin slutade och vi kunde åka in till Aspen. Perfekt tajming alltihopa, vi kom in och vi satt med allihopa vid bordet och hade riktigt trevligt. Den bästa kvällen jag har upplevt på aspen hittills! Mycket folk, och alla var glada och party.

Nu är frågan om man ska göra något denna söndag.. Man bör ju.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Den som spar han har!!!

Du hinner säkerligen spendera pengarna utan problem.

Men var det inte VARMA stövlar du skulle köpa!!!!???



Puss

2009-01-12 @ 19:57:28
Postat av: Mamma igen

Det enda som kan tänkas få upp dig kl:7.30 en LÖRDAGS morgon det måste nog vara just shopping.ha, ha



Puss på dig!

2009-01-12 @ 20:00:43
Postat av: Anonym

2009-01-12 @ 20:01:07
Postat av: Anonym

Det enda som kan tänkas få upp dig kl:7.30 en LÖRDAGS morgon det måste nog vara just shopping.ha, ha



Puss på dig!

2009-01-12 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0