Dum och snäll hjärna, men mest snäll

Har varit och shoppat lite nödvändigheter (läs: smink och skönhetsprodukter) och kollade på skor.
Vet exakt vad jag vill ha för några stövlar, men de existerar bara i min hjärna.. Brukar oftast vara så med mig, kan drömma om en skitsnygg väska som jag verkligen vill ha när jag vaknar upp men den är ju påhittad så det blir lite svårt.
Dumma dumma hjärna.

Ska dra alldeles strax till någon resturang nere på fifth och äta med malin och anni. Ska bli gott, har inte ätit en riktigt middag på ett tag nu!! Sen har jag jättemycket energi nu, för jag fick upp en sån sjukt bra idé i min hjärna idag som jag har suttit och trixat med. SNÄLL hjärna!!
Om den går i verk kommer det bli så jääävla grymt!! Så jag måste fixa ihop en presentation som jag kan visa för mina vänner så det blir lite mer övertygande, och jag är faktiskt bäst på att övertyga så jag tvivlar inte på att alla komma falla pladask för min bästaste idé!!

Nej, over and out nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0