deppdeppdeppdepp

Jag vet inte varför, men jag sover under en ständig oro. Johanna vet vad jag menar. Inatt så somnade jag dödstrött och tänkte "vad skönt, nu får jag äntligen sova ut". Men NEJ, då vaknar jag 2.09 sätter mig spikrakt upp i sängen kollar på klockan, och även fast den visar 2.09 så är jag bombsäker på att jag har försovit mig. Jag får panik, kollar lite mer på klockan, kollar om mitt alarm på min mobil är på. Sen när jag nästan tänker studsa upp och klä på mig fattar jag att jag har bara sovit en 4 timmar och att jag ska sova 4 timmar till. Somnar om, och vaknar sen varje timma och vänder mig om för att kolla på klockan.
VAD HÄNDER MED MIG?! Det här är typ tredje gången på en månad som jag sover så där oroligt. Min värdmamma är hemma idag och jag HATAR verkligen när hon är hemma. Jag känner mig hemsk om jag går och tar saker från köket. Känner mig liksom övervakad. Jag vet att det är bara min inbillning, men det är så det känns. Och vet många andra au pairer som känner likadant.



Nu sitter jag här, som vanligt och hungrar ihjäl. Försöker att inventera i mitt huvud vad det finns hemma men ingenting kommer upp förutom pasta, ris och en skitäcklig burksoppa som alltid står i skafferiet. Så förutom att jag håller på att bli paranoid så håller jag på att svälta som en afrikansk unge. Men annars är det prima ballerina med mig!!

Mamma, kom hit och laga lite mat till mig. Jag saknar riktig mat!!

Nu tänkte jag faktiskt beställa en riktig feel good film på on demand, om de inte betalar för min mat får de fan betala för mitt tvtittande....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0