dejtningsdags

Sitter här och undrar vad man ska ha på sig.
Tro det eller ej, jag ska faktiskt på en helamerikansk dejt. Måste ju ta seden dit man kommer, och i amerikat dejtar man människor man har träffat på gatan. Lite läskigt är det dock måste jag säga, är inte van vid att träffa främlingar såhär hipp som happ.
Men no need att vara rädd, malin ska ringa kl 11 och checka läget. Och om han är hemsk så drar jag en lögn och hoppar in i närmaste taxi.

Vi ska iaf till ett ställe som heter goldbar i little italy för en drink, tydligen ett hippt och jaa.. dyrt ställe. Får väl la se hur det blir, han vet att jag är underårig så vi får se hur välconected han är ;)

Önska mig lycka till!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, lycka till. Eller ahh, nu är du väl klar med dejten. Jag hann inte med en amerikansk dejt, hade jag ju sett fram emot. Hoppas på en update här snart :) (och hoppas du lever)

2009-01-29 @ 11:46:46
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0