barna, tenjune, 1Oak, Brooklyn

Vaknade av att min värdmamma knackade på min dörr:
"Sanna your alarm has been ringing for a while now".
Försov mig bara 10 minuter, men HUR kan man inte vakna av mitt alarm? Det är liksom som sirener.
Jaja, helt ärligt bryr jag mig inte längre om jag försover mig. Drömde att jag blev avskedad.. Det vill jag inte bli än, men om en tre månader så kanske!

Igår var mycket roligare än förra torsdagen. Jag och malin hittade en kille från london, hade glömt hur rolig brittiska är!! hahaha, malin är så rolig för hon vill säga till alla vi pratar med vad som är fel med dom.
Som en promoter som vi känner som vi stod och pratade med. Haha malin säger på svenska: "SNÄLLA kan inte jag få säga att han ser sliten ut? Typ: "har du festat mycket på senaste"". Hahaha och till london killen ville hon säga att hans slips satt för tajt. Och det sa vi ju iofs, såg ju ut som han skulle kvävas!! Han och hans kompis ägde någon klubb i london, niiice. Det är det jag menar, i nyc kan man knyta kontakter över hela världen!

Sen åkte vi till 1Oak, där jag tappade bort mig själv ett tag. Gick runt med mig själv, dansade med några tjejer på stolarna (?) och jaa, hade kul med mig själv. Sen hittade jag malin, sen försvann hon igen. Går inte heller att försöka prata i telefonen på 1Oak, så mycket ljud. Slutade med att vi möttes ute, och tog en taxi hem.

Så, det var min kväll. Ääälskar torsdagar här! Får se om vi går ut ikväll, längesen nu jag gick ut på en fredag.
Malin är ensam hemma i helgen, så jag ska gå över till henne nu och leka med henne lite. Paaarty all weekend long in brooklyn.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0