Alltid lika sjuka drömmar

Ska gå och handla nu, vi har NADA hemma så jag erbjöd mig att gå och handla för lagets skull. Så duktig jag är!!

Drömde så sjuka drömmar inatt, eller som alla andra nätter.
Jag drömde delvis att jag skulle på någon skolfest och att jag hade glömt massa saker hemma (som visade sig vara ett skåp på en garageuppfart?) så jag sätter mig på en redig moppe och drar iväg. Jag? På en moppe? Bästa synen ever!!
Sen drömde jag även att jag var på ett annat party, fast denna gång på en klubb. Och alla jag känner från stockholm var där. Det var min avskedsfest av något slag. Borden som man satt vid var helt pimpade, man kunde lägga sina mobiler i ett isbad. Så först var det massa ishinkar för helrör och champagne, sen var det miniglashinkar för mobilerna. Såg lite schtek ut.
Min outfit var däremot en mardröm, som direkt tagen från täbb skivan i våras - USCH!


Mina drömmar är lika osammanhängande som en Salvador Dali tavla




Gotta run,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0