all alone in bk

Dags att gå ut igen! Ska bli ett houseparty den här gången, alla är ju lediga imorgon för det är martin luther king dagen eller vad man kallar det. Så alla festar ikväll tydligen, man får ju ta seden dit man kommer, right? ;)
Är heeeeelt ensam nu i mitt hus här i bk. Hoppas hoppas hoppas att min värdpappa sover över hos sin broder inatt så jag slipper ramla hem inatt igen och väcka honom. Jane hade tydligen skällt jättemycket när vi kom hem igår runt halv sex, lite pinsamt!

Helt sjukt hur duktig jag är på att sprida ut mina saker över huset när jag är ensam hemma. Jag förstår inte hur jag lyckas, men snabbt händer det! Satt och sneglade på några papper på bordet här bredvid datorn. På papprerna stod det om avgiften till jacksons skola. Jag blev nyfiken, så jag kollade lite mer för att se hur mycket det är. 27 000 dollar för ett år! Fatta att han har gått där sedan han började skolan, och ska gå där tills han tar studenten. Sjukt mycket pengar det blir sammanlagt!! 27 000 gånger 13  är 351 000 dollar vilket motsvarar cirkus 3 miljoner svenska riksdaler.
Sedärja!

Snart kommer min skjuts och malin, så gotta run!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0