1/1/09

Första januari, 2009. Ett bra nyår blev det igår!!
Jag och linn gjorde iordning oss tillsammans här i BK och sen gick vi ut för att leta en taxi. Jag hade ringt till alla taxibolag och ALLA taxisar var upptagna. Så jag trodde att det skulle ta skitlång tid att få en taxi, men direkt när vi gick ut på gatan så kom en liten taxi!! Visste att vi hade då turen med oss!
Vi åkte till en loungeklubb på 16th street vid 9th avenue och vi visste inte riktigt om vi skulle komma in, men det gjorde vi!!
Vi blev eskorterade till ett bord och fick lite partyhattar och massa dricka. Johanna, raisa och linus showade up senare. Väldigt förfriskade. Sa ju att jag skulle vara den som tog hand om alla igår, det gjorde jag bra tycker jag! Sen kom tolvslaget och det spenderades med linus, linus (ja två olika linusar) johanna och raisa. Sjukt kul, framför en tv med live från times square. Första gången jag spenderar tolvslaget på en klubb ju, innan har jag alltid varit på middagar hos vänner eller hemma hos vänner eller ute i stockholmsstads gator. Så sjukt, jag firade liksom nyår igår I NEW YORK!

Men jag har en känsla av att det här året kommer bli bra. Riktigt bra.
Gosh, i love my life!

PUSS
och tack för nyårshälsningen mamma, vi får prata snart på skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0