100 dagars jubileum!

Okey, helt sinnes. Har inte tänkt på det eller hållt räkningen, men marie har varit duktig på det. Idag har jag varit i USA i 100 dagar!! Förstår ni, 100 dagar borta från min familj, min trygga vardag, mina vänner, jaa ALLT. 100 dagar i ett främmande land, främmande hus, främmande familj och där allt ständigt är nytt.

Förstår ni att det var 100 dagar sedan jag satte mig på flyget som tog mig hit? 100 dagar sedan jag träffade johanna och emilia för första gången. Jag är helt ställd.

100 dagar sedan!
Sista dagen på orienteringen, mina nya vänner johanna och emilia. Känner knappt igen mig själv eller johanna på det fotot! SÅ SJUKT vad tiden går fort, men sjukt hur mycket jag har gjort på 100 dagar!!

GRATTIS till mig själv och de andra aupairerna som åkte den 6/10, vi lever! wooho
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Yeeey!

2009-01-15 @ 05:11:28
Postat av: Johanna

jag känner inte igen mig själv heller! snacka om att man blivit snyggare. hahahaha. åh halledar.

2009-01-15 @ 13:32:06
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com
Postat av: Johanna

LEENA!!!!!

2009-01-15 @ 13:32:42
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0