08.41

Jag är så dålig på att aktivera mig på dagarna, så jag har nu gjort upp en plan för min vecka. Saker jag ska hinna med och när och hur. Kommer bli lite lättare känns det som.

Middagen igår var hur mysig som helst. Vi var 6 tjejer på en mysig pastaresturang, jag åt en jättefräsch raviolirätt. Grymt gott och mätt blev man.
Tydligen så leggar inte de där, så några av tjejerna beställde in vin. Dock inte jag, kände inte alls för det.
Vi satt där så sjukt länge, och när vi var klara med middagen så kom servitören och gav oss varsitt glas med baileys. Tack tack.
Kom hem runt elva tiden, gick och la mig runt tolv. Raisa ringde precis när jag släckte lampan, vet inte om hon ringde mig i fickan eller om hon bara inte hörde mig för allt jag hörde från hennes sida var fotsteg. haha, så bra samtal hade vi ;)

dags att göra mina måndags aktiviteter!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Raisa

hahaha naaj! din bunker de e fel på

2009-01-13 @ 04:14:53
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0