trubble will come for those who wait

Jag har kommit på varför jag har blivit så sjukt tråkig på senaste. Donkens pojkvän spelar på berns ikväll, men neeeej jag orkar inte. VAD ÄR FEL PÅ MIG? Blir seriöst mörkrädd för mig själv.

Men sen så satt jag och kollade fb, såg en bild från en vän som jag träffade i nyc - just från den tiden när vi hängde. Och mitt hjärta brast i tusen små bitar. JAG HAR HEMLÄNGTAN! Och då menar jag inte hit, till det hus jag sitter i, i avlånga svealand. Nej, jag har hemlängtan till min stad, massa folk och bättre klimat - new york!

Ibland känns det som om jag har blivit dumpad och måste tröstäta upp en hel aladdin box. Men allt det handlar om är att jag inte kan förbise att jag bara har nyc i min ögonvrå. Avskyr mig för det. FÖRLÅT KÄRASTE VÄNNER FÖR ATT JAG HAR BLIVIT EN TRÅKIG TANT!

Sanna the drama queen will rise again. Only 28 (?) days left.

Stay tuned for more trubble.


Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir tråkig om man bor i sverige:(

2009-12-28 @ 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0