Pengarna sinar sakta men säkert och snart är jag fattig och lycklig i nyc!

Nu har jag gjort en betalning på 39 350 kr. Det kändes sjukt konstigt, men samtidigt väldigt lättande att få mat och boendet betalt för första terminen. Check på den!

Imorgon har jag visum tid, vilket betyder att jag måste masa mig upp vid halv 6 tiden. Har sällskap av min kära future roommate, så det ska bli kul!

NU måste jag äta något (tryckte senast i mig ett nattmål på Max vid fyra tiden imorse) och sen ska jag trippelkolla alla papper och se att jag har allt fit for fight tills imorgon!!

Wish me good luck med att inte fåt ett nekat visum eller något sådant,

PUSS

ice rink central park
Ett steg närmre, ett steg närmre..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bli nekad visum är inte så kul, här har du en som vet, iofs ska jag väl vara glad att jag inte hamnade hos Anna Anka, men att aldrig mer kunna åka till USA utan visum är inte lika kul! Lycka till!!

2009-12-13 @ 22:29:01
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Fanny

vad ska du plugga?:)

2009-12-14 @ 16:27:08
Postat av: Sanna

Advertising and Marketing Communications! :)

2009-12-14 @ 21:48:49
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0