mmmmmmmorr

Jag är arg just nu.
Igår hade min chef julfest för säljarna, eftersom jag inte jobbade igår så var jag inte med. Kl 9 anländer jag till KAOSET här. Det luktar spya på tjejtoaletten. På killtoaletten ser det ut som någon har spytt, dock luktfritt.
I matsalen är det glassplitter på golvet, mina skor klibbar fast sig vid vissa delar av golvet, och det ligger glitter och ihop knölade ischokladformar överallt.
DETTA, mina kära vänner, fick jag städa upp. Förutom tjejtoaletten, vägrar att gå in där igen. Isåfall kommer det lukta dubbelt med spya där snart.

Grisar.


Kommentarer
Postat av: Ann

Du slipper det snart!:-)

var jobbar du?

2009-12-18 @ 13:01:54
Postat av: Anonym

vilket datum åker du iväg till Usa? :)

2009-12-18 @ 22:22:20
Postat av: Anonym

när åker du till Usa? :)

2009-12-18 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0