every pair of shoes tells a story

Sitter och kollar på mina skor, och tänker hårt och djupt på vad jag ska ta med mig.  Slutar med att jag vill ta med mig alla, vilket inte går för de fyller definitivt upp en hel stor resväska.

Så svårt att veta, har ingen aning om hur mycket jag kommer ha råd att shoppa när jag väl är där och då vill jag ju ta med mig hela min garderob så jag har kläder och skor. Men det är ju omöjligt, så hur som helst måste jag lämna kära ägodelar hemma.

Kanske till och med kan sälja några skor, eller låta någon göra det åt mig för jag har nog inte hjärta att göra det. Vartenda par av skor jag har har en historia bakom. Som ett par jag endast använt en gång, de köpte jag en strl för stora för jag blev så kär i dem och de inte hade i min storlek. De fick följa med mig när jag och Johanna var i New Haven och gick runt på Yale's campusområde. Om jag säljer dem, är det ingen som kommer veta om vart de skorna har varit och allt som hände den dagen..





Suck, dilemman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0