dagens skratt

Trots den pågående, hemskt brutala snöstormen som just nu präglar Stockholm, så är det här en jävligt bra dag.

Hade min sista tenta i engelskan, så nu är den kursen helt avslutad! NO MORE åka hundra år till SU!!

Sen fick jag äta sushi med mina klasskamrater, lovely! (Även fast INGET slår shrimp tempura rolls i nyc - big time tips till er som ska åka till new york snart!)

Efter det så träffade jag upp en kär vän som kommit hem från London, och sedan hämtade jag mitt pass på posten. Bläddrade ivrigt fram i sidorna för att se ifall jag hade fått mitt visum. Och ja, mina kära vänner, jag har visum till 13 december 2014! UNDERBAR DAG, som sagt!

Snart ska jag få mat av en väldigt sen mor, sedan ska jag färga mitt hår (impulsgrej, får se hur jag ser ut efter det).

Visumbilderna man tar är 5x5 cm, vilket resulterar i enorm fyrkantig zoom på ens ansikte. Med andra ord, det är svårt att ens se mänsklig ut på de fotona. Jag tänker härmed bjuda på dessa fula bilder på mig. Observera att man inte kan se skillnad på de två olika fotona, som är tagna med ett års mellanrum.. hmm..

Så here we go, innehållet i mitt pass folks, njut och skratta!!



Mitt nya hemska visum, tvek att de ens kommer släppa in mig i landet.


Mitt gamla hemska visum, and they DID let me in!

 

Mitt passfoto, annan storlek och med andra ord inte lika hemskt..


Är jag helt psykad att det skuttar lite i mig när jag ser mitt nya visum med min skolas namn på? Känns underbart hur som helst och hoppas att alla får genomgå sån här genuin LYCKA!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: orolig

borde du inte stryka dina personuppgifter, för säkerhetsskull. vem vet:O

2009-12-17 @ 22:14:04
Postat av: Anonym

nää, personnr är offentligt!

2009-12-17 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0