brooklyn we go hard



I lördags fick jag finbesök, av min brooklyn partner in crime: MALIN (all in)!
Vi hade en sjukt rolig kväll ute, och slutade med att jag somnade på den där soffan med den där dockan som mitt sovsällskap.

Drömde så sjukt mellan snoozningarna (alltid då man drömmer störda drömmar). Jag drömde att chelsea blev jagad av två andra helt jättegalna katter. Och jag och min syster försökte göra allt för att stänga in de galna katterna så Chels kunde få vara ifred. Men de lyckades alltid smita!! Chelsea pratade även. Hon sa "Sanniiiie", som Donya brukar säga...

Ligger i min säng och gosar med mammas katt, isse (aka isac). Han blir arg om man inte klappar honom, då bits han och jamar. Schyrre.

Back to bed, för en gångs skull!!



Kommentarer
Postat av: Sofie Lundberg

Gud vilket sammanträffande att jag hittade din blogg! Sökte på "Studera New York" så kom din blogg upp! Jag är Johannas kompis från Helsingborg (pluggar i Edinburgh) och jag skrev nyss ett mail till henne där jag bad om hjälp med att välja skola - jag pluggar visserligen nu, men det är dödstråkigt och noll kreativitet här så jag tänkte byta. Har ställt in mig på Fashion Marketing och har kollat på bl. a. FIT så det var jättekul att läsa allt du skrivit :) Är lite orolig över ekonomi framför allt, vet inte om det går ihop. Har du fått lägga till mycket själv? Hade varit kul att prata med dig och få lite mer info. Du skrev att du skrivit ett jäääättelångt mail till Johanna så hon kanske kan hjälpa mig också! :)



Tror jag addar dig på Facebook också, if u don't mind.



Kram

Sofie L

2009-12-02 @ 01:36:09
URL: http://lundbergsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0