Bokklubb

Satt och diskuterade med min kära vän Simon om olika böcker som man riktigt tänker efter när man läst dem.

Kom på att jag ville dela med er av mina fina boktips!
Har tre böcker just nu som jag kan komma på som är riktigt läsvärda och som sätter sig på hjärnan ett bra tag efter man läst dem.

Dessa är:

The end of mr Y - Scarlett Thomas
My sisters keeper - Jodi Picoult
The memory keeper's daughter - Kim Edwards





Ni som har sett My sisters keeper kan jag säga att boken är 100000 gånger bättre och sorglig! Slutet är helt fel på filmen..

Holla om ni vill låna en bok, så snäll är jag. Fast The end of mr Y är dock utlånad.

RIKTIGT sjukt bra böker, lovar, min smak är bäst. Alltid.

xox




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0