33

Idag fick jag tre brev från FIT.

Nr ett inhöll en handbok om campusboendet. Helt förvirrande med tusen olika datum, regler, bestämmelser osv osv.

Nr två var ett brev för att åter gratulera mig, och välkomna mig till min "nya värld". Ok. Tack?

Nr tre var en stor broschyr med orientation week dag för dag. Inte okey att vi har tre möten redan samma dag som vi landar!!

I sista broschyren står det även om alla olika klubbar man kan aktivera sig i. Många har med etnicitet att göra, dock ingen för svenskar (kanske borde starta en?!). Men funderar stark på att gå med i social events klubben, de som anordnar alla events på skolan! Askul ju, och en bra merit.

Sedan skulle det vara kul att vara med i gospelen på skolan, att sjunga "oh, happy days" hela dagarna är inte helt fel!

För övrig längtar jag för mycket. 33 dagar kvar, känns som en evighet!! Vill stå på Newark och leta efter Karin NU!!

Där landar jag, och där bor jag om 33 dagar.



Kommentarer
Postat av: elin teborn

hääääärligt sanna!

2009-12-22 @ 00:24:49
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååååååååh:D

2009-12-22 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0