31 days

Kom hem runt tio, somnade runt 22.30 igår. Var helt komatrött, och känns nu på morgonkvisten helt underbart att ha sovit. Även fast isse väckte mig, fjärde natten i rad, för att han jamar som om världen håller på att gå under. Vi tror att han börjar bli könsmogen och det är däför han går och jamar. Varför han ska plåga just mig, för det är bara mig han går in till eller inte låter min dörr vara stängd, är ett mysterium.

Funderar starkt på att gå till jobbet nu i det jag har på mig nu. Vilket är mjukisbyxor, och en hoodtröja. Eller nej, vill hellre rulla ut i en overall.

Har noll julkänsla, kunde lika gärna vara mars för mig. Fattar inte att imorgon ska jag sitta med värsta julspirit och tycka alla program man har sett 20 år i rad är lika roliga som första gången.
De är de inte.

Någon annan som inte är så värst förtjust i julen..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är mysigt:)

2009-12-24 @ 00:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0