beautiful

Vilket väder vi har här!!
I fredags så gick jag, malin och milla ut. Citrine med två stopp innan. Las chicas locas för en mojito och sedan förfest två block bort med en massa roliga nya människor! Vi lärde en tjej, definivit väldigt hög, sten sax och påse. Trots att hon verkade så otroligt borta så fattade hon direkt.
Utanför citrine så träffade vi på steve, så vi gick in med dem istället med det andra gänget. Så jag och malin sprang mellan de två borden. Fast det var nog roligaste på ägarbordet där gänget från förfesten var, så vi var nog mest där. Anyways, lite läppglans i håret senare så bestämde jag mig för att åka hem. Malin satt för sig själv och log och ville definitiv inte åka hem (trots att alla hade dragit) och Milla hade ingen talan. Så jag fick tvinga malin in i en taxi och så blev det hem för att sova i en tre timmar. Johanna låg redan och sov i min säng när jag kom, så jag kurade ihop mig så försiktigt jag kunde under täcket.



Jobbade 8-12 på lördagsmorgonen. Vilket var ett helvete. Jag ville bara sova, vilket jag gjorde för min unge kollade på sjukt tråkiga barnprogram. Så jag låg bredvid honom och sov tills min värdpappa kom hem och jag kunde göra mig iordning för Central Park.
Jag och milla mötte upp Raisa, J och Linus lite utanför Central Park och sedan skiljdes vi alla åt. Jag och milla hittade oss en fin spot bland resten av NY som hade hittat sig till den enorma parken. Men seriöst, det var för varmt för att kunna leva där. Ingen vind, inte ens en pust - BARA en stekande sol.
Milla åkte hem, och jag och johanna åkte till bleecker st för att köpa iskall yogurtglass på yogurtland. HERRE vilken smaksensation!!!! Gjorde hela heta dagen.



Väl hemma kom jag på att jag var ensam hemma, LYCKA. Så vi gick och köpte två flaskor rosé och bjöd in malin och bella för lite häng ute på terassen. Sjukt mysigt!
Resterande del av kvällen ska vi inte prata om.

Söndag - upp och hoppa och iväg i ÄNNU hetare väder till Coney Island. När vi kom dit frös vi nästan för det fläktade så sjukt underbart från vattnet!!! Så vi låg i bikini på stranden och solade, sen gick vi runt bland alla attraktioner i deras amusment park. Haha, vi fick även vara med i en musikvideo. En kille i supermandräkt spelade in en musikvideo till sitt skolprojekt, så han kom fram när vi låg och stekte i solen och frågade ifall han kunde ligga bredvid oss och så skulle vi säga "whatcha know about that" som var refrängen i hans låt..
Mycket intressant....



Sen spenderade vi resterande del av dagen/kvällen med att sitta på union sq och kolla på alla människor som dansade, skejtade, gjorde figurer i folie osv. Med lite sushi från wholefoods såklart.

UNDERBAR helg med andra ord, mindre underbar jobbvecka. Byggarbetarna är fortfarnade här. Och min värdmamma typ är hemma också? Så med andra ord, jag har inget privatliv.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0