Tisdagens dummaste kille

Måste bara berätta om min och Malins heta kväll på Tealounge.
Först när vi kom så fanns det knappt någon plats, så vi satt vid ett schackbord.. Malin gick för att köpa en kaka åt mig (jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha så jag bad henne bara gå och köpa något) och i kön så börjar hon prata med en man. Från där jag satt såg han ut som i 40års åldern. När malin kom tillbaka så var hon i panik, för nu skulle denna man och hans kompis komma över till vårt bord. Typiskt malin att vara vänlig mot exakt alla!
Så kom de, och jag vägrade prata med de. Den 40åriga mannen var inte 40, han kanske var en 25 år. Men han såg lite efterbliven ut... Hans kompis var jäääääääääääättepratglad  Han berättade att han jobbade med att köpa collegeböcker och sälja till ett högre pris.. KUL JOBB!! Men han förklarade väldigt utförligt att det är otrooligt svårt att få tag i dessa böcker och han måste resa runt i hela landet.
Jag citerar honom.
"It's hard, cause u travel and meet new people and party. And then u forget that u have to work too".
Han berättade att han precis hade kommit hem från cali, och han berättade om alla gräsodlingar han var på och hur vackert det var. Inte gräs som i det vi har hemma i sverige i bakgårdarna, nej vi snackar weed här.
Bästa var när han frågade om malin röker på.

Skum dude: "So do u smoke?"
Malin: "Noooo"
Skum dude: "Have u ever tried?"
Malin: "Nooope!"
Skum dude: "WOOOOW u must have been like the top student in ur school!!!"

HAHAHAHAHAHA snacka om dum kille...

Just nu så sitter min värdmamma och malin här i samma rum som mig och pratar om hennes jobb, eftersom malin själv vill hålla på med human rights när hon blir stooor. Känns lite konstigt. Min vän, och min värdmamma. Och jag får inte vara med :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0