tenjune tuesday!

Malin tog med mig ut igår.
Höll på att sätta luften i halsen när hon smsade att vi borde dricka bort våra sorger och dra till tenjune. Först läste jag det som att hon menade te, och tenjune blev tealounge i min hjärna. Men sen satte jag ju luften i halsen när jag fattade vad hon menade...
Anyways, jag var sååå utmattad och hade en bultande huvudvärk. Men efter att alla verkligen triggade mig till att gå ut och göra något roligt, komma på bättre tankar så satte jag på mig mina klackar och gick till malin.
Jag och malin tog en taxi till las chicas locas där det var fullt vid bordet, tack tack. Men vi hann inte stanna så länge ändå, och vid tenjune fast det gott om plats och dricka.

Tydligen så skulle madcon uppträda där, så sant som det var sagt så uppträdde madcon live och sjöng lite låtar. Eller jag uppfattade bara att han sjöng "begging". Jaja det var kul! Synd att jag bara glömde kameran hemma..
Mina strumpbyxor gick sönder också. Inte lite heller. Så det var min otur för kvällen, annars hade jag faktiskt sjukt roligt! Så idag känns mitt liv lite lättare faktiskt.
Trillade hem vid fem tiden imorse, sov två timmar och gick upp och jobbade i en timma. Sov i några timmar sen var det dags att hämta ungen och ta honom till fotbollsträningen.

Där han har fotbollsträning är det alltid massa konstigt folk som skriker efter en. Jag har tydligen vant mig för Jackson sa till mig när vi gick:
"gosh, u're really good at this!"
Jag: "What?"
Han: "Ignoring all the people who is shouting after u!"
Jag: "Hmm, I didn't hear anything?"
Han: "What? They like shouted 'snowflake, butterfly, cupcake'!!"
Jag: "Haha, didn't hear that at all..."
Han: "Guess u're used to it since u're so pretty"

NAAW, finaste han har sagt till mig någonsin.

Sen när vi kommer till hans träning frågar hans tränare mig om jag är modell.
Shit, jag kanske ska börja gå i det området lite mer. Värsta självförtroende boosten!

Nu ska jag dö,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0