sunny days



Idag har det varit sjuuuuukt varmt!! Runt en 25 grader. Så jag och Johanna åkte till en strand/park här i Stamford. När vi kom var parkeringen fullproppad och människor flög drakar i parken, barnen sprang runt i sommarkläder, föräldrar grillade korvar och ungdomar spelade fotboll. Som en vanlig sommardag helt enkelt!
Jag och johanna hittade en avlägsen spot på en klippa där vi lade oss och solade - I BIKINI! Observera att det fortfarande är april...
Blåste rejält eftersom vi var vid vattnet, och senare så mulnade det på lite och vi bestämde oss för att köra vidare.
Greenwich var nästa stopp. Med alla GIGAAAAAANTISKA hus och dess pitoreska shoppinggata med dyra affärer. 
 
Nu sitter jag här i Johannas kök och lyssnar på deras babymonitor när de gör iordning sig för säng. Haha, grymt kul att höra! De där ungarna är riktigt roliga ibland. Den äldste går runt och säger hela tiden: "I have a groooowth spuuurt" och så fnissar han efteråt.
Hans mamma: "Oh, you're going through a growth spurt?"
Han: "No. I HAVE a growth spurt!"
Mamman: "I would like to see that"

Är verkligen död efter en dag i den stekande solen, kan inte fatta att det kommer bli typ dubbelt så varmt i sommar här... HERRE jag kommer avlida..




Johanna är förkyld så det är mest såhär jag ser henne denna helg. haha




Skymt av ett hus i Greenwich (Såg mycket större ut irl). Mamma jag tänkte på dig hela bilturen runt där och kom på hur mycket du skulle ÄÄÄLSKAT att kolla på alla husen!!

PUSS från ett varmt CT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0