SOLSOLSOLSOL

Idag skiner solen ute, ÄNTLIGEN!!
Det gör att livet känns lite lättare faktiskt.
Tror att det blir till att lägga sig ute och sola idag. Men först måste jag gå till Barnes & Noble och köpa en ny boken. Boken jag fick av mor och far är utläst och kvar har jag nu ingenting att läsa. Jag kommer alltid förbli en boknörd, jag kommer alltid ha en bok jag läser. Me like it.

Igår var jag på tealounge med  malin, efter att ha blivit serverad rester av lax från bellas och malins matlagning i tisdags. Lax är så sjukt underskattat, speciellt i det här landet där inte många äter det. Så det var gott!! På tealounge satt vi och kollade på flygbiljetter och bilar. Flygbiljetterna är dyrare när vi åker, eftersom det är högsäsong då.. Men sen får vi ju billigt boende så det blir billigt hur som helst. På bilfronten kom vi fram till att vi har inte råd med något fancy, får bli en ford focus som malin hoppade av glädje åt (?). Tydligen var det en sådan de hade hyrt sist hon var i LA. Jag vägrar däremot att ha en bil med bara två dörrar, så otroligt krångligt och b. Så något mer fancy än en ford focus måste vi hitta!!
Från och med denna lön jag får nu ska jag lägga undan lite pengar varje vecka till LA..! Dags att gå från slösa till spara, vänner!!

PUSS och kram, ses på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0