smittttttttttttttaaaaaa

Jag har fått för mig att jag har svininfluensan nu..
Alla här är helt HYPADE för den där jäkla influensan.

Mammor förbjuder sina ungar att ha playdate. Sanitizers sprutas hej vilt överallt. Människor går runt med munskydd. Johannas mamma sa att vi inte borde festa på två veckor (hell no) och i Japan så tar man tempen på alla som kommer in i landet.
Drömde i natt att jag inte fick komma hem för man fick inte flyga ut från landet. H E M S K T !
Johanna tyckte att vi skulle bli hemskickade nu istället pga influensan... Skulle väl vara lite skönt, vara tvungen att komma hem. Komma hem till svensk mat och alla fina vänner + en trygg familj och säng!!

Nej men jag vet seriöst inte vad jag ska tro om denna influensa. Har femtio meters radie avstånd från min unge. Om NÅN får influensan så är det seriöst han. Har tvingat honom att tvätta händerna varje sekund idag. Men inte mitt fel att han alltid har sina händer någonstans han inte ska ha varje sekund. I sin näsa, i maten, mer i maten, i sitt hår, på sina kläder, på allting som finns utomhus, pilla lite i tunnelbanan, äta saker från golvet osv osv.

Nu är jag säker att jag själv blivit smittad. Jävla skitunge.

PUSS (på alla friska, of course)

Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha I saw the same dream!! It was awful they didnt let me go back to Finland and we were like all stuck here and gonna die...I want to go home!!

2009-04-30 @ 17:58:24
URL: http://wiizuliina.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0