rymmning och inspelning av the city

Jag har rymt.
Nej det är inget aprilskämt, jag och johanna packade ihop våra saker och småsprang ner för min gata och hem till malin.
Hade ett stoooort gräl med min värdmamma. Hon ringde mig när jag och johanna var ute och shoppade och bara skriker och skriker. Jag nickar, hon skriker lite mer. Och detta är allt obefogat. Jag kan erkänna om jag gör saker fel, men nu har jag inte gjort något. Hon var så stört omogen, jag sa att vi kunde prata om det här senare för det var inget bra tillfälle nu eftersom jag var i en affär med hög musik. Hennes svar: "When is a good time?! Ok, sorry, bye!!!" så la hon på. Jaha, hejdå. Så kommer jag och johanna hem. Så kommer min värdmamma ner till mitt rum helt vansinnig med en skål med havregryn på som johanna hade ställt in i diskmaskinen utan att skölja.
Hon SKRIKER:
"OOOOH MY GOD SANNA THIS IS N O T ACCEPTABLE!!!!!!!!!!"
Sen rusar hon upp igen och går i köket och mumlar om mig.
Johanna blev jätterädd och min värdmamma går runt och stampar och kommer ner och lämnar saker eller något i gymmet/förråden och varje gång hon kommer nerstampandes så gömmer jag och johanna oss...
Så vi rymde till Malin.
Hon är ensam hemma, hostparentsfri zon.

Så på kvällen bestämde vi oss för att göra något kul. Blev middag med Julia, Iris och Johanna precis intill Citrine dit vi drog vid 12 tiden.
Och vet ni vad?
De spelade in the city där!!!! Och vet  ni vad igen? Vi fick bordet BREDVID Whitney och co så vi blev filmade och fick skriva på papper att vi tillät dem att filma oss. Haha, så vi kommer synas på det avsnittet det kommer med!!
Vi pratade även med killarna som stod där med Whitney. Mjaaaaaaaaaaaa, nu är min The city lista fullbordad av cast medlemmarna jag har sett.
Ska bli intressant och se hur man ser ut på tv. Fem kilo tjockare. Men det var en märklig sak, att festa med fem kameror runt omkring en. Och alla som stirrade och tog kort. I början så kunde jag inte slappna av alls, för inga på stället festa förutom våra två bord och verkligen alla stod bakom kamerorna och tittade på när alla vi "fake" festade. Så sjukt uppgjort allt var!! När killarna kom så kom de typ en och en och "låssades" bara åååh tja är NI här? Haha och sen så bytte en kille nr med Whitney och de stod en millimeter från kamerorna när de bytte nr så det kommer garanterat komma med.
"OMG WHITNEY IS DATING A DUDE THAT LOOKS JUST LIKE JAY"

Jaja, idag var vi mindre levande. Min mobil speciellt, så jag måste smyga mig hem och hämta min laddare. Och köpa juice. Iskall juice..

Jaa, tänkte bara berätta att jag lever (halvt) och jag mår bra (förutom att de kanske avskedar mig på måndag)...

PUSS 

Kommentarer
Postat av: Behm

Jo tack...kan helt hålla med på den punkten...men idag har varit en bra dag...man få ta en dag i sänder typ ;)

2009-04-11 @ 23:17:54
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: mamma

Inte kul med gräl.

Hör av dig på skype ikväll ( sön)



Puss

2009-04-12 @ 17:02:56
Postat av: Anonym

HÄFTIGT!!!!!!!!! : )

2009-04-12 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0