LA BABY



Misstag. Jag och Malin satt på Tealounge igår med hennes dator och försökte hitta boende i LA, för dit ska vi plus Johanna och ev. Milla i juni!!! Men alla håller med om att vi inte pallar att vara turister, och att vi vill hellre bo inneboende hos några sköna som kan visa oss LA från insidan mer. Så efter att ha suttit och spanat på diverse sidor skriver vi själva en annons på craigslist att vi söker boende. STORT misstag. Människor skrev direkt tillbaka och förklarade sin kärlek för svenska tjejer och sa att vi kunde bo gratis i deras villor och en skrev så fint och undrade om vi hade en budget eller letade något med eXXXchange.. Jahapp, nu var man inte bara en svensk lite oskyldig flicka. Nu är man tydligen prostituerad eller något. Fattar inte varför amerikanare har en sån hook up på svenska tjejer. Det räcker med att man säger att man är svensk ute på krogen och man har en svans eller två efter sig hela kvällen.. Sen att jag varken är blond eller har blåa ögon verkar kvitta.

Anyways, idag så fick jag lite mer seriösa svar och börjar bli riktig taggad!! Både jag johanna och malin har en del kontakter i LA så jag tvekar inte på att det kommer bli gaalet. Sen att vi är där bara en vecka spelar inte så stor roll, för vi har planer på att använda denna vecka att nätverka på hög nivå för att under vår resmånad dra dit och spendera hela månaden. Drömmen är ju att vi lär känna några heta och rika actors som bjuder in oss att bo hos dem när vi väl drar dit igen. Ingenting är omöjligt!!

PUSS




Kommentarer
Postat av: donk

sanna ingenting e gratis, tomten har precis lackat satan på mig för att jag vägrar ligga med honom!HAHA!

2009-04-01 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0