Ilska

Kl är 12.57 och solen skiner ute. Och jag är asirriterad. Frågade min värdmamma nu om semester, eftersom jag mer vet datumet för när vi kan åka. Hon svarade: "Men du har redan haft din semester ju?".
EHHHHH, nej NI har haft er semester. Jag har bara inte jobbat för att ni har åkt och roat er och inte bjudit in mig.
Så jag sa det, lugnt och sansat även fast min insida kokade. "Nej, mina två veckor ska vara en kompromiss. Och att ni åker på semester är inte min semester för det."
Hon svarar att hon ska kolla upp det med Rich och sen ska vi prata om det, men hon tillägger även att hon bad mig planera runt deras semester. Hur lätt tror hon att det är? Ska jag bara grabba närmaste människa som är ledig samtidigt som mig och dra någonstans? Inga av mina vänner här har haft ledigt samtidigt som mig, förutom i julas när jag och johanna hade ledigt samtidigt. Men då är det ju tal om pengar också, kan ju inte bestämma två veckor innan att dra någonstans på semester utan ett resekapital. Det kapitalet har jag ju byggt upp mer nu. Så att jag kan åka till LA för dit SKA jag.

Ååh, blir bara så irriterad på hur de behandlar en här. Mindre än sex månader kvar nu, håll ut Sanna, håll ut!!!!

Jag undrar varför johannas mobil är avstängd när hon ska komma hit idag.. Någon som vet svaret på det?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha du det verkar som om det är fler än jag som är irriterad på sin familj nu ;) Är det nån sorts värdfamilj against aupairvecka ;)

Håll ut ! Det ska jag försöka göra :)

2009-04-10 @ 09:54:42
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0