höns med ris och currysås

Jaa hörni, då är det officiellt.
Jag har hemlängtan.
Började väl förstå det när jag igår låg i min säng och grubblade på alla saker som är i mitt huvud just nu och i de där miljontals tankarna började jag tänka på mormors höns med ris och currysås. Vilket kanske är det godaste man kan äta i universum. Och vad händer?
Jag börjar storböla.
Över höns med ris och currysås...

Så jag börjar undra hur det egentligen står till med mig. Idag fick jag en utskällning till av min värdmamma. För hon bad mig att köpa mjölk igår, la inte fram några pengar och jag äger nada dollar från min vilda shopping tur i helgen. Så jag köper ingen mjölk, av rena principer att jag inte har råd för hon har inte gett mig några pengar.
Hon tyckte då att jag skulle ha messat henne och sagt att hon inte gav mig några pengar. Vet inte hur det skulle göra saken bättre eftersom hon var i DC igår.. Men ja, förlåt mig så hemskt mycket. Hon sa åter igen att jag gör det för att göra henne arg, att jag måste bli mer verbal (sen när sa någon åt mig att prata mer????) och att jag skulle köpa diskmedel när jag köper mjölken. Jaha, nu är man pure evil för man inte köper mjölk..

Jag orkar inte mer. Jag ORKAR INTE MED HENNE!!!! Kommer jag ens kunna stå ut i två månader till? Men jag vill ju verkligen till LA så jag får helt enkelt ha huvudvärk i två månader till för en veckas semester... yay

PUSS på alla glada (förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: mamma

Mormor blir glad över att du tänker på hennes mat men kanske inte att du gråter.

Men det var ju lite gulligt.

hoppas det blir lite bättre så du står ut.

<<<<<<positiva tankar SAnna.



Puss och kram

2009-04-15 @ 15:11:57
Postat av: Johanna

men hon är ju störd. du får en utskällning för att hon glömt lägga pengar, FIIIINT!!!

2009-04-15 @ 15:19:44
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com
Postat av: Bella

Dett är lite Pinsamt Sanna, först idag hittade jag din blogg, haha. Så nu jävla ska de läsas. vet du var min favoritmat är. HÖNA, RIS OCH CURRYSÅS, lagad av min mormor, hahaha. Äntligen någon som fattar vad mat är. Det ska vi verkligen äta när du komemr hema, gärna i en hel vecka.



Sen verka din värdemamma störd.

2009-04-16 @ 17:14:08
URL: http://izabellebrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0