Handikappad, igen.

Jamen hörni, kul. Precis när man börjar bli mindre handikappad med handen, så sträcker man såklart sin nacke när man sätter på sig jeansen (?????). Kul. Kan inte vrida på huvudet till vänster. Och jag som hostar också får panikont varje gång en host kommer. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!
Hoppas det inte håller i sig för länge. Bella och Emma kommer hit vid elva och lämnar sina väskor, för de har inte råd med hostell. Hm. Sen ska ju vi till FIT, en skola här i nyc som jag och Bella är intresserade av att gå i. Men vettefan om jag kan gå om jag inte ens kan röra på huvudet!!!

Igår var det så sjukt härligt väder!! Måste varit runt en 20 grader och stoooor stark sol. Människor gick barbent och utan jackor och alla åt glass. Man blir helt lycklig av sådant. Idag däremot så regnar det, kul jul.
Men vilken helg jag har haft!! I torsdags så var jag ute igen. Drog med mig malin och mötte upp bella och emma och gick ut med steve. Hade kul som vanligt!! Vi hade igen dares. Tror alla misslyckades lite med sina, men det var kul!!

I fredags kom johanna in as usual och vi satte oss på ett diner här i BK och åt och planerade kvällen. Utan lycka. Hade ingen aning alls vart vi skulle gå eftersom vi har brytit kontakten med de promoters vi brukar gå ut med... Men vi gjorde iordning oss ändå och vid tolv tiden bestämde vi oss för att dra till citrine.
Där var det gryyymt mycket folk, och 17 grader vid halv ett!! Var maskerad/birthday party där. Vi hamnade vid ett bord som tillhörde ena födelsedagspojken. Vi hade kul, inte superkul men det blev roligare med tiden.
Sen drog vi på efterfest i en SJUUUUUUUKT lägenhet!!!!!!!!! Alltså den var, utan att överdriva, större än citrine. Sinnes var det. Vill också ha en sån lägenhet..

Jag och johanna sov allt för länge, fick lite ångest och gick upp och jaa.. gjorde nada.

Sen åkte hon och jag chillade med en film för att återfå lite krafter. Dags för utgång igen... Tog en taxi till williamsburg och mötte upp emma och bella på en bar där. Pamelina kom dit as well. Vi satt där och myste ett tag och tog oss senare till greenhouse där en svensk promoter fixade in oss. Var BAARA svennar vid vårt bord. Lite annorlunda. Har inte varit med om det sedan aspen tiden.


Nu smärtar min nacke något så otroligt, antar att datorn inte är den bästa rehabiliteringen...
Bilder kommer upp när min nacke vill det.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas nacken blir bättre snart...



Sex månader i USA idag Sanna!! Halva tiden har gått :D Yaaaay!

2009-04-06 @ 16:29:49
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Jag är nominerad till veckans blogg hos http://nenno.blogg.se/2009/april/veckans-tavlande-ar.html

Rösta på mig om du tycker jag förtjänar det, hade gjort mig sjukt glad :)

2009-04-06 @ 16:31:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Stimmitan

Hittade en grymt rolig sida! Kolla in den!



www.torrhumor.com

2009-04-06 @ 16:34:15
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: Stimmitan

Hej! Kolla in denna nya humorsajten! haha Sjukt rolig!



http://www.torrhumor.com

2009-04-06 @ 16:34:29
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: Anna

Sannnaaaaa.. vill du med ut ikvall? Om din nacke tillater :P

2009-04-06 @ 20:40:59
URL: http://anoushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0