Grattis kimo!!

Idag fyller kimpolappelill år.
Alla ska samlas i hennes minilägenhet och fira henne idag. Alla utom JAG!
Jag är ledsen.

Men jag får ta igen allt när jag kommer hem, då kommer det bli femhundra gånger roligare!!

Dessvärre jobbar jag idag, brukar ju bara jobba en timma på fredagar men nu är min värdmamma i miami och ungen har halvdag plus playdate hos oss.
Vet inte riktigt hur man sysselsätter två 9åriga pojkar, men jag ska försöka göra mitt bästa. Ta fram mina manliga sidor..
Wish me good luck.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Sanna! Hoppas du har det bra, jag är hemskt avundsjuk på dig som kan gå ut så mycket. Här i Boston finns det inte ett enda ställe man kan gå ut på om man är under 21 och det är inte lika flashigt att gå ut här så att försöka få tag på någon som kan få in en iaf är inte helt lätt...



Nördig som jag är så kollade jag på resdagboken.se idag och vi har varit här i 200 dagar idag! Bara 165 kvar :D Tjohooo!

2009-04-24 @ 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0