glad valborg?

Valborg idag. Känns lite ledsamt att inte få spendera kvällen vid en brasa och en kör som sjunger för fulla muggar.. Istället ska man göra... vad? Hmm, vi ska nog hitta på något. Imorgon så firar alla svenskar i NY valborg på någon bar i midtown. Gillar inte midtown så värst mycket, men kanske att man tittar förbi där tidigt och sedan drar vidare. We'll see.

Vet ni vad jag ska göra om cirkus en timma!? Helt otroligt, jag ska träna!!! Ramla inte av stolen mamma, men det är faktiskt sant. Ska möta malin utanför gymmet kl 1. Inte för att jag har gymkort, men hon ger mig ett guestpass så jag får vara med. Däremot så är tidsramen liiite oroande. Måste gå till suben vid 2.40 och jag hinner ju knappast hem emellan så jag ska ta med mig detta till gymmet:

- Mina träningskläder
- Ombyte
- Handuk + schampoo och sånt skit
- Jacksons fotbolls saker
- Jacksons snack

Tycker nog det är träning att bara gå till gymmet med alla de sakerna.

Oh, btw! Igår så spenderade jag och malin våran morgon plus dag på brooklyn public library! Sjukt stort bibliotek och jag, nördig som jag är, följde med för att hjälpa malin att göra research för hennes uppsats.
Truth be told, jag saknar skolan. Är så otroligt understimulerad här att jag liksom måste sätta mig på ett bibliotek och läsa igenom tjocka böcker om The Beatles och skriva av varför de blev stora i usa. Intressant var det ju, men varken jag eller malin tvekar på min inre nörd.
Jag gillaren.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0