boooring

Tisdagar är till för depp. Inget bra går på tvn för att skingra tankarna.
Jag har för mycket känslor inom mig just nu och jag bara väntar på att något ska hända så jag kan brista. Som att trycka på en knapp till bomben liksom, det kommer garanterat bli en explotion.
Jag blir helt utmattad av det här ständiga grubblandet och deppigheten!! Jag somnade liksom kl 7 när jag hade ätit middag och vaknade 9. PÅ KVÄLLEN! klockan 9 ska man ju gå och lägga sig, inte vakna.. Men jag var bara SÅ trött.

Ja, så jag tänkte bara säga att jag håller på att bli apatisk. Så om ni inte hör av från mig har jag köpt 17 katter och sitter på mitt rum i femveckors gamla kläder.

Tills dess,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Belle

Hej, tänkte bara säga att stå på dig, verkligen, när det kommer till hostparents! Jag åkte som aupair för 2 år sen, och det blev kaos med familjen efter ett tag, och jag är superglad nu i efterhand att jag did it my way - även fast det kändes jobbigt då.

Hoppas det löser sig för det iaf!

Kram

2009-04-15 @ 04:27:13
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Postat av: d

min fina sanna<3! det kmr bli bättre, jag lovar. allt blir bättre förr lr senare. jag är tex inte alls lika ledsen som när vi sist snackade!

d e bara å paxa mig för msndate så fort du vill hjärtat mitt:)

Puss, gos, varm famn å massa klapp på håret.

2009-04-16 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0