Ajajajajaj fortfarande..

Oh herre, denna nackspärren alltså människor!! Skypade med mamma och fick lite tips. Kokade vatten och hällde i en vattenflaska, virade in den i en handuk och höll mot min skadade muskel. Efter ett tag så tog jag bort den och vred lite försiktigt på huvudet. Helt plötsligt så tittade jag helt åt vänster!! Wooooow, som johanna skulle sagt. Nu är det, självklart, lite stelare och gör ont om jag vrider. Men det var coolt att kunna vrida på huvuet ett tag iaf!!



Jag och johoe med hattar från Johnny Utahs, redo för Citrine.


Min nacke säger nej till datorn nu,
PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

så bra att det hjälpte lite.

Men vart är halsduken?



puss

2009-04-07 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0