17 dagar

Igår vad jag som sagt hos kim och hängde i hennes lägenhet. Det är en studentlägenhet som ligger i en korridor, väldigt mycket som på film. Det var mysigt, litet och mer "rum"känsla men det fungerar ju absolut som en första lägenhet.

Här borstar kim håret, de som känner kim vet att hon gör det seriöst 20 ggr/dag om inte mer? Anyway, det här är hennes studentlägenhet delvis då. Prestädning, eftersom jag var tvungen och hjälpa henne att städa och plocka in allt i hennes garderober.
Malin kom även på sin rast för att kolla läget, här är bilder från terassen:

Man ser hela stockholm från terassen konstigt nog. Mer till vänster så ser man globen och sen slussen och grönalund. Lite häftigt! Sen lekte vi i kims säng som de 19åringar vi är, och det resulterade i att jag gjorde illa mitt knä..




Kim har "studentkokboken" och vi satt och kollade in en massa recept som kim kan laga som tvättäkta student. Under receptet "omelett" så fanns det tre ord man skulle säga när man var med på bild. Kommer inte ihåg exakt men det var typ: cheese polis, cheez louis och cheez freeze. Så jag agerade kameraman medans kim provade för och se hur man såg ut när man sa dessa fraser.
Njut av resultatet:


Vi sa att nästa gång någon frågar ifall de får ta kort på oss och vi ställer oss och posar, ska vi säga när han tar: CHEEZ LOUISE!
Undrar vad kameramannen gör då?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0