6 dagar kvar!

Har scannat och lagt in alla dokument på min sida nu. Nu väntar jag bara på klartecken från malmö att allt är i sin ordning och att jag inte behöver oroa mig något mer.
Jag vill ju börja packa. Är inte ens i närheten av att börja packa. Fast jag brukar vara ganska snabb på sånt..

Idag ska jag iväg och fixa mitt internationella körkort. Får betala 100 kronor extra för att få det innan fredag. Postens fel åter igen!! Hade inget foto som var 4x5 cm så jag tog ett av mina visum foton och cuttade det till 4x5. Är verkligen sjukt ful på fotot, men det är ju bara polisen som ska se det ifall de stoppar mig i usa. Och då kanske de blir så rädda av mitt foto att de springer där ifrån, och vips så slipper jag böter och allt annat som har med poliser att göra.

Ska på middag hos johanna ikväll. Nice.
Har typ 2 timmar att inte göra någonting på mig. För jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag kan inte packa, för jag har ingen resväska. Och jag kan inte köpa en resväska för mamma är inte hemma. Min mage kurrar dock lite. Tror jag ska ge den lite föda.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tog också mitt visumkort och skickade till Motormännen... jag ser ut som en gangster! :O Kommer bli stoppad som terrorist :P

2008-09-30 @ 17:01:51
Postat av: Johoe (vem annars)

sanna du är en av mina absolut bäst vänner, tack för en underbar kväll igår, jag kommer att sakna dig så otroligt mycket, jag får på riktigt tårar i ögonen när jag tänker på det.



Älskar dig

2008-10-02 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0