The phantom of the opera

Idag har jag varit duktig. Gick upp tidigt, fixade linser för ett år (tackade även nej till att köpa med mig cirkus 8 linsvätskeflaskor...) och sen köpte jag en reseadapter! Jag tänker vara smart. Jag ska ta med mig en förlängningssladd med flera uttag och så kopplar man den till reseadaptern som kopplas till det amerikanska uttaget!! Smart huh?

Har varit hos linn idag och kollat på fantomen på operan, det är en sjukt bra musikal! Love it. Det bästa är nog att alla låtar är typ operalåtar och det är omöjligt för oss dödliga att sjunga med så det låter bara hemskt. Men det är kul. Och låtarna är bra. Historian är också bra. Med andra ord, jag rekomenderar den för er som inte sett den!


Emmy Rossum sjunger sjukt bra och het. En naturlig skönhet. Visste ni att hon även är med i "The day after tomorrow"?


PUSS
ps. sista tonen som hon sjunger är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var väldigt smart med förlängningssladden. Får man sno det tipset?? :)

2008-09-24 @ 22:06:28
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, I promise :)

2008-09-24 @ 22:26:32
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0