snöööö

Fick mitt placement pack idag med alla visum papper och handbook och herrejösses vad mycket. Men där fanns även min familjs essey som jag inte har läst, så det var intressant. Fick reda på två saker:

- Det är inte på Long Island de har sin segelbåt, det är på RHODE Island. Haha, mitt fel.

- Deras hus i Vermont ligger i Ludlow som jag googlade på och fick fram de sötaste bilderna!


Det är alltså där jag snart kommer få använda min otroliga skidtalang.. (NOT)

Så fort jag ser snö på bild så lägger jag huvudet på sne, får en drömmande blick och ett leende på läpparna. Val Thorens resan har såååå förstört mig..

PUSS och godnatt (ska tydligen upp vid sju imorgon, coolt)

Kommentarer
Postat av: Erika

Så kul att du har fått ditt Placement Pack, jag kommer nog att få mitt nästa vecka, hoppas jag iaf=) Har du fått någon lista på vem som kommer att åka samtidigt som dig, är det många?? Det kommer bli skitkul, ser jättemycket fram emot det!

2008-09-05 @ 09:14:22
URL: http://erikasnilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0