Snart frisk?

Jag börjar bryta lite mina sjuk-mönster. Imorse när jag vaknade (kl 2) så gick jag ner och åt frukost även då jag inte var hungrig. Och sen så åt jag frukosten vid matbordet och läste tidningen! Precis som om jag vore frisk! I annat fall så äter jag framför tv när jag är sjuk. Eller äter inte alls.
Mitt huvud gör idag mycket ont. Kan bero på mina otroligt konstiga drömmar jag hade i natt. Mestadels om gorgonzola sås på en inflyttningsfest.
Feber..

Jag och linn bestämde att vi ska gå på moderna när jag blir frisk. Den lilla slynan är frisk och blev aldrig så sjuk som jag. Orättvist.. Men när jag blir frisk ska jag upptäcka stockholm så mycket som det går på en månad. (Och som jag inte har gjort på 19 år?)

Har fått mail från min värdmamma idag, fick nyss ett till där hon undrade vad jag gillar för mat. Konstigt nog en svår fråga, jag äter ju allt verkligen! Men har jag någon favorit mat? hmm.. Det ända jag kommer sakna stöört mycket i usa är: knäckebröd, lakrits och kokt potatis. Något mer man definitivt kommer sakna?

DONYA, hur har du det i frankrike?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Knäckebröd finns väl på IKEA? Oprah har hyllat WASA knäckebröd i sin show, så det borde finnas :)

2008-09-03 @ 22:24:55
URL: http://luxuriouspearl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0