snart fondue!

Okey det mesta av paniken har lagt sig nu.
Fick ett mail av min värdmamma, de ska ge mig en vinterkappa så jag slipper ta med någon. Snällt va? Inte för jag vet om de kommer ge mig någon av hennes gamla eller köpa mig en ny, men det är en gullig tanke vilket fall som helst!!

Nu ska jag snart åka in till staden. Ska till fondueboden med linn och kim, kims och min födelsedagspresent till linn som fyllde år för en vecka sen. Ska bli såååå gott! Har aldrig ätit fondue, men kim har provat på allt på menyn tydligen. Imorgon ska jag till johanna på middag. Hon kan inte komma till mitt avsked på fredag så vi får ta det imorgon om vi inte ses mer i veckan. Johanna frågade mig vad jag ville ha. Jag frågade henne om jag skulle vara ärlig. Hon sa att det tyckte hon. Jag sa att jag ville ha fiskbullar. Alla skrattade.
Men nu ska jag tydligen få en trerätters middag med fiskbullar som varmrätt!! Kul va? :)

Nu ska jag borsta tänderna och gå!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0