Posten ska dö

Nej, brevet hade inte kommit fram. PANIK. Var nära till tårar när jag pratade med SI. Ringde till kliniken och bad på mina bara knän om att få ett nytt intyg. Doktorn var på konferens. PERFEKT. SI sa att jag inte får åka den 6e om inte hälsointyget är inne imorgon. K U L. Nyss så ringde doktoron. Han är min ängel. Jag älskar seriöst honom. Han skulle fylla i papprerna nu och jag ska hämta de i morgon! Så nu kanske allting ordnar sig ändå!! Men posten ska få mjältbrand..!!!! HATAR POSTEN!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanna jag äskar dig din blogg är det bästa som hänt cybertown

2008-09-29 @ 18:20:22
Postat av: Marie

Åh fy fasen vilken tuuuur! Jag älskar också din doktor! Underbart! Då kommer du ju kunna åka med oss ju :)

2008-09-29 @ 20:47:50
Postat av: Erika

Ahh, vadå panik när man får reda på något sånt...?! Sjukt schysst dokter som kan göra det så snabbt, vilken tur!! TAck förresten för i torsdags, kul att träffa dig=)

2008-09-29 @ 21:40:11
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0