Och nu ska man inte ens få åka?

Det händer på riktigt. Jag SKA flytta till USA i ett år och nu har jag fått flyguppgifterna. För de som vill vinka av mig på Arlanda så ska jag checka in 07.45 den 6e. Var där eller var ruta. Dock har jag inställt mig på att jag kommer inte få mitt visum, för jag har ÄNNU inte fått det!!!! Helt sjukt läskigt för det har gått typ en och en halv vecka nu.. Tänk om de tror att jag är en terrorist och låter mig inte åka? hejdå mina planer för ett år?
Så ja, jag är mycket orolig.



En sak till en annan, min älskade bästa vän, själsfrände och ibland agerande pojkvän fyller år idag!! GRATTIS ÄLSKADE LINUS (även född linn för er som inte vet vem linus är). Kommer sakna henne stööööööört mycket, men hon kommer och hälsar på!! Idag borde jag få ett halvtgrattis för jag fyller år om exakt ett halvår (creepy att jag har en bästa vän som det skiljer 6 månader och 6 timmar emellan?). Om ett halvår är jag 20, i USA där det betyder nada. Medan mina kära får fylla 20 och dansa inne på systemet. Orättvist.



PUSS och GRATTIS LINN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0